Etika 6.
Kedves Nyolcadikosok!
Az elmúlt órákon átgondoltuk, hogyan tudunk együttműködni a közösségben, mi tart össze egy közösséget, hogyan működnek egy csoporton belül az egyéni és közös érdekek, mi a szerepe a közösségen belül az írott és íratlan szabályok betartásának.
Ma a szabálytalanságokról gondolkodunk. Mi van akkor, ha valaki az egyéni érdekeit előtérbe helyezve megpróbál szabályokat áthágni, engedményeket ("kis kapukat") keresni. Jut-e előrébb? Jól jár-e valójában?
Tanulmányozzátok át a következő szituációkat:
Tk. 82/1. 2. 83/3. Csak gondoljátok át, nem kell leírni!
Amit írásban kérnék elküldeni:
Tk. 146. o.-n a "Súgás" c. történettel kapcsolatos rész, konkrétan:
1. Olvasd el a szituációt és a 4 osztálytárs véleményét!
2. Válaszold meg a 3 pötty közül az első kettőt!
Válaszaidat pár sorban várom máj. 7-ig az oktatashorvathzita@gmail.com címre.
Jó munkát, jó gondolatokat kívánok! 😊
Zita néni
Az elmúlt órákon átgondoltuk, hogyan tudunk együttműködni a közösségben, mi tart össze egy közösséget, hogyan működnek egy csoporton belül az egyéni és közös érdekek, mi a szerepe a közösségen belül az írott és íratlan szabályok betartásának.
Ma a szabálytalanságokról gondolkodunk. Mi van akkor, ha valaki az egyéni érdekeit előtérbe helyezve megpróbál szabályokat áthágni, engedményeket ("kis kapukat") keresni. Jut-e előrébb? Jól jár-e valójában?
Tanulmányozzátok át a következő szituációkat:
Tk. 82/1. 2. 83/3. Csak gondoljátok át, nem kell leírni!
Amit írásban kérnék elküldeni:
Tk. 146. o.-n a "Súgás" c. történettel kapcsolatos rész, konkrétan:
1. Olvasd el a szituációt és a 4 osztálytárs véleményét!
2. Válaszold meg a 3 pötty közül az első kettőt!
Válaszaidat pár sorban várom máj. 7-ig az oktatashorvathzita@gmail.com címre.
Jó munkát, jó gondolatokat kívánok! 😊
Zita néni
Megjegyzések
Megjegyzés küldése